صندلی آرایش پایه استیل مدل لاورن

  • جنس پایه: استیل 304 اصل
  • کیفیت آبکاری: آبکاری پی وی دی pvd طلایی با کیفیت
  • ماندگاری رنگ طلایی: حداقل 10 سال بدون تغییر رنگ

صندلی آرایش پایه استیل مدل بنتن

  • جنس پایه: استیل 304 اصل
  • کیفیت آبکاری: آبکاری پی وی دی pvd طلایی با کیفیت
  • ماندگاری رنگ طلایی: حداقل 10 سال بدون تغییر رنگ

صندلی آرایش پایه استیل مدل گیلدا

  • جنس پایه: استیل 304 اصل
  • کیفیت آبکاری: آبکاری پی وی دی pvd طلایی با کیفیت
  • ماندگاری رنگ طلایی: حداقل 10 سال بدون تغییر رنگ

صندلی آرایش پایه استیل مدل پاپیون

  • جنس پایه: استیل 304 اصل
  • کیفیت آبکاری: آبکاری پی وی دی pvd طلایی با کیفیت
  • ماندگاری رنگ طلایی: حداقل 10 سال بدون تغییر رنگ

صندلی آرایش پایه استیل مدل پاندیو

4,200,000 تومان4,900,000 تومان
  • جنس پایه: استیل 304 اصل
  • کیفیت آبکاری: آبکاری پی وی دی pvd طلایی با کیفیت
  • ماندگاری رنگ طلایی: حداقل 10 سال بدون تغییر رنگ
  • ابعاد: طول40 - عرض 40 - ارتفاع:45

صندلی آرایش استیل

شاید در نگاه اول تصور کنید که شما مدت زمان زیادی روی این صندلی نخواهید نشست، پس اینکه ظاهری شیک و متناسب با میز آرایش شما داشته باشد کافی است. اشتباه نکنید. صندلی آرایش استیل همانند هر عنصر دیگری از مبلمان باید کیفیت و راحتی را در کنار استاندارد داشته باشد. هر چقدر هم زمان آرایش شما کوتاه باشد بازهم باید احساس آرامش داشته باشید تا بتوانید نتیجه رضایت بخش را برای خود به ارمغان آورید. فارغ از آن این صندلی باید هارمونی خود را با دیگر اجزا اتاق شما حفظ کند تا دکوراسیونی شیک و زیبا برای اتاق خواب خود داشته باشید.

تولید و فروش صندلی آرایش استیل در تهران و کشور

اگر به دنبال خرید صندلی آرایش استیل هستد، بهتر است بدون واسطه این کار را انجام دهید. جهت خرید بدون واسطه باید به یک تولیدکننده مراجعه کنید که محصولات خود را از تولید به فروش می رساند. هومینایس جز بهترین تولیدکنندگان این صندلی است که در سطح کشور فعالیت می کند. این بدین معنی است که می توانید از هر جای ایران که هستید به صورت غیر حضوری صندلی استیل را خریداری نمایید و از مزیت های خرید از تولید کننده بهره مند شوید. این مزیت ها عبارتند از:

  1. قیمت مناسب
  2. کیفیت و دوام بالا
  3. تنوع بالای محصول
  4. ضمانت کالا

خرید اینترنتی و حضوری صندلی آرایش استیل طلایی و نقره ای مات و براق

هومینایس برای راحتی بیشتر کاربران و اطمینان آن ها از کیفیت محصولات خود امکان خرید حضوری را هم فراهم کرده است. اگر جز آن دسته از اشخاصی هستید که میانه خوبی با خرید اینترنتی ندارید می توانید به راحتی و با مراجعه حضوری هر طرح و مدلی از این صندلی را که می خواهید خرید نمایید. تنوع صندلی های آرایش استیل تولید شده در هومینایس بسیار زیاد است. تا حدی که ممکن است انتخاب برایتان سخت و دشوار شود چرا که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. قطعا انتخاب یک مدل شیک از بین تعداد عظیمی از طرح های مدرن و خارق العاده سخت خواهد بود. تنوع رنگی آن نیز در دو تم نقره ای و طلایی است که هر یک از آن ها در دو نوع مات و براق موجود هستند. این رنگ ها به راحتی با هر سبک دکوراسیون و تم رنگی ست می شود و به همین خاطر فرقی نمی کند میز آرایش شما در چه سبکی باشد در هر صورت صندلی آرایش استیل برای آن مناسب خواهد بود.

انتخاب بهترین صندلی آرایش پایه استیل با رویه کوبی درجه یک برای استفاده روزمره

آرایش کردن یکی از مراحل آماده شدن خانم ها است که نمی توان بی توجه به آن بود. البته کارایی این صندلی صرفا به عنوان نشیمنگاه برای آرایش کردن نیست. چرا که می تواند به عنوان یک صندلی در گوشه ای از اتاق هر فردی قرار بگیرد و دیزاین آن را کامل کند. همچنین جز اجزا اصلی چیدمان نیز محسوب می شود که اگر نباشد جای خالی آن در چشم خواهد بود. به همین خاطر باید در زمان خرید آن بسیار توجه کنید که مدلی مناسب را انتخاب نمایید که قیمت خوبی هم داشته باشد. به این منظور توصیه می کنیم به یک سری نکات توجه کنید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

صندلی ارایش استیل باید مقاوم و در عین حال ظریف باشد

در دنیای مدرن امروز، هرچه لوازم ظریف تر باشند محبوب تر خواهند بود. از طرفی به دلیل کوچک شدن متراژ خانه های امروزی و اتاق ها بهتر است محصولی را خریداری کنید که فضای زیادی را اشغال نکند. صندلی را بخرید که ظاهری ظریف و دل ربا داشته باشد و همچنین بتواند وزن شما را تحمل کند. استیل به کار رفته در ساخت صندلی آرایش استیل از نوع درجه یک بوده که در عین منعطف بودن بسیار محکم است. با این وجود وزن کمی هم دارد که باعث شده تا جا به جایی صندلی در فضای اتاق بسیار برایتان راحت تر باشد.

به راحتی تمیز شود

اینکه مواد آرایشی روی این صندلی ها بریزد اتفاقی غیر قابل پیش بینی نیست. باید بتوانید در چنین مواقعی آن را تمیز کنید. طراحان هومینایس با قرار دادن روکش در سطح فلزی این صندلی باعث شده اند تا بتوانید به راحتی با دستمال نم دار هر لکه ای را از سطح آن پاک کنید بی آنکه اثری از آن باقی بماند. پایه های آن به صورت ضد زنگ است و رطوبت باعث آسیب دیدن به آن نمی شود.

رویه کوبی خوب صندلی ارایش استیل

صندلی آرایش استیل پایه های فلزی دارد و رویه آن ها معمولا از پارچه است. البته پارچه ها نیز تنوع زیادی دارند. انتخاب رنگ و طرح و البته جنس پارچه به عهده خودتان خواهد بود. اما پارچه ای را برگزینید که ضخامت بالایی داشته باشد و به مرور استفاده رنگ آن از بین نرود. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی هومینایس از پارچه های اعلا برای رویه صندلی های خود استفاده می کند.

کدام مدل را انتخاب کنم؟

با دیدن تنوع تولیدات ما بی شک این سوال در ذهن شما پر رنگ خواهد شد. همین اول کار به دو نکته مهم توجه کنید. نکته اول این است که دارای پشتی باشد. صندلی هایی که پشتی دارند به راحتی بیشتر شما کمک می کنند. دیگر با کمر درد و … در زمان های طولانی نشستن روی آن مواجه نخواهید داشت. البته این پشتی ها ارتفاع زیادی ندارند و متناسب با آناتومی بدن و همچنین کارایی صندلی ارایش در نظر گرفته شده اند. نکته دوم این است که دارای دسته نباشد. درست است که نمونه های دسته دار این صندلی ها نیز وجود دارد اما دیگر عصر، عصر مدرنتیه است و بهتر است به سراغ نمونه های جدیدتر بروید. صندلی هایی که دارای دسته هستند حجیم تر بنظر می رسند در حالی مه مدل های بدون دستگیره بسیار جذاب هستند و راحتی بیشتری هم در زمان نشستن و استفاده دارند. ارتفاع این صندلی ها هم متناسب با استاندارد در نظر گرفته می شود که بتوان در مقابل هر میز آرایشی استفاده کرد اما با توجه به نظر خودتان می توانید ارتفاع آن را تغییر دهید تا متناسب با نیاز شخصی شما برایتان آماده شود.