مقالات هومینایس

کدام میز ناهارخوری اتاق را بزرگتر نشان می دهد؟

کدام میز ناهارخوری اتاق را بزرگتر نشان می دهد؟

کدام میز ناهارخوری اتاق را بزرگتر نشان می دهد؟

اگر با فضای محدود در منطقه غذاخوری خود کار می کنید، تنها نیستید. بسیاری از ما با چالش بزرگتر جلوه دادن یک اتاق کوچک روبرو هستیم. خبر خوب این است که با میز ناهار خوری مناسب می توانید  اتاق ناهارخوری بزرگ تری را ایجاد کنید. در این پست، برخی از گزینه‌ها و نکات میز ناهارخوری را بررسی می‌کنیم که می‌تواند به بزرگ‌تر و جذاب‌تر به نظر رسیدن اتاق شما کمک کند.

  1. میز ناهار خوری استیل شیشه ای: میز ناهار خوری شیشه ای یک انتخاب فوق العاده برای بزرگتر نشان دادن اتاق است. سطح شفاف به نور اجازه عبور می دهد و احساسی باز و هوا ایجاد می کند. یک میز شیشه ای در کنار صندلی های مینیمالیستی یا با مشخصات باریک، می تواند تاثیر قابل توجهی در فضای ناهارخوری کوچک داشته باشد. میزهای ناهار خوری شیشه ای مرمری ما را ببینید.
  2. میزهای گرد: میزهای گرد نه تنها مد روز هستند، بلکه می توانند به ایجاد فضای بیشتر در اتاق غذاخوری شما کمک کنند. لبه‌های منحنی و نداشتن گوشه‌های آن‌ها باعث می‌شود کمتر حجیم به نظر برسند و جریان ترافیک روان‌تری داشته باشند و اتاق بازتر احساس شود. یک میز با  پایه را انتخاب کنید تا ظاهر جادار را بیشتر کنید.
  3. میزهای رنگ روشن: رنگ‌های روشن باعث بزرگ‌تر شدن فضا می‌شوند و همین امر در مورد میزهای ناهارخوری استیل نقره ای نیز صدق می‌کند. میزی را با رنگ استیل روشن، نقره ای یا رنگ کم رنگ دیگر انتخاب کنید تا فضایی روشن تر و بازتر ایجاد کنید. همچنین می‌توانید با صندلی‌ها یا لوازم جانبی پر جنب و جوش، رنگ‌هایی را برای شخصی‌سازی فضای خود اضافه کنید.

 

میز ناهار خوری که اتاق را بزرگتر نشان می دهد

 

  1. میزهای قابل گسترش: میز ناهارخوری قابل افزایش یک راه حل همه کاره برای فضاهای غذاخوری کوچک است. از آن به شکل فشرده برای استفاده روزانه استفاده کنید و وقتی مهمان دارید به سادگی آن را گسترش دهید. به این ترتیب، می‌توانید در صورت نیاز از فضای اضافی لذت ببرید بدون اینکه حس کلی باز بودن اتاق را به خطر بیندازید. میزهای ناهارخوری قابل افزایش ما را ببینید.
  2. طراحی های شیک و مینیمال: مبلمان حجیم می تواند فضای اتاق را تنگ کند، بنابراین میز ناهارخوری با طراحی شیک و مینیمالیستی را انتخاب کنید. به دنبال میزهایی با پایه های باریک و خطوط تمیز باشید تا وزن بصری را کم نگه دارید و احساس جادارتری ایجاد کنید.
  3. صفحه های آینه ای: در حالی که به طور خاص ویژگی میز ناهارخوری نیست، گنجاندن آینه در اتاق غذاخوری شما می تواند به بزرگتر شدن فضا کمک کند. یک آینه با قرارگیری استراتژیک می تواند نور را منعکس کند و توهم عمق بیشتری ایجاد کند. در نظر بگیرید که یک آینه بزرگ را به یکی از دیوارها آویزان کنید یا از مبلمان آینه کاری شده مانند بوفه برای افزایش جلوه استفاده کنید.

حتی در یک فضای ناهار خوری کوچک، می توانید با میز ناهارخوری مناسب تأثیر زیادی بگذارید. با انتخاب میزی متناسب با ابعاد اتاق و استفاده از عناصر طراحی که توهم فضای بیشتر را ایجاد می کند، می توانید از یک فضای ناهارخوری شیک و راحت لذت ببرید. مجموعه گسترده هومینایس را با برندهای مبلمان مورد علاقه سراسر کشور و خدمات استثنایی به مشتریان مرور کنید تا میز ناهار خوری  عالی را پیدا کنید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید